درس روز: ‘" من نمی توانم تنفس کنم ": 4 مأمور مینیاپولیس که پس از سیاه پوستی درگذشت از زندان آزاد شدند

در این درس دانش آموزان با مرگ جورج فلوید آشنا می شوند و سپس با اقدام یا تأمل هنری پاسخ می دهند.

روز پنجشنبه یادبود آقای فلوید در مینیاپولیس. این عکس در ابتدا در مقاله آمده است ، "<a href="https://www.nytimes.com/2020/05/28/us/george-floyd-national-guard.html"> اعتراضات جورج فلوید در مینیاپولیس: زنده به روزرسانی ها. </a> "
روز پنجشنبه یادبود آقای فلوید در مینیاپولیس. این عکس در ابتدا در مقاله "اعتراضات جورج فلوید در مینیاپولیس: به روزرسانی های زنده" ظاهر شد. اعتبار ... Jenn Ackerman for New York Times
توسط نیکول دانیلز
29 مه 2020 منتشر شد
1 ژوئن 2020 به روز شد

1
تمام درسهای روز ما را اینجا پیدا کنید.

بررسی اجمالی درس
مقاله برجسته: "" من نمی توانم تنفس كنم ": 4 مأمور مینیاپولیس كه پس از مرگ مرد سیاه پوست بازداشت شدند ، آزاد شدند.

جورج فلوید ، مرد سیاه پوست 46 ساله ، در تاریخ 25 ماه مه در مینسوتا درگذشت ، پس از آنکه با زخمی دستگیر شد و با زانوی یک افسر پلیس سفید به زمین کنده شد. این برخورد عمدتاً توسط یک رهگذر در فیلم ضبط شد. درگذشت آقای فلوید و فیلمبرداری متعاقب آن منجر به اعتراضات گسترده در مینیاپولیس شد.

در این درس با مرگ آقای فلوید ، مطالبات اعضای خانواده وی و پاسخ های اداره پلیس محلی و مقامات دولتی آشنا می شوید. سپس با اقدام یا بازتاب هنری پاسخ خواهید داد.

توجه به معلمان: مقاله برجسته Times شامل ویدئویی است (در این برنامه درسی استفاده نمی شود) که تصاویری از خشونت گرافیکی را نشان می دهد و متنی را که توصیف می کند ، نشان می دهد. قبل از اختصاص این درس به دانشجویان خود ، لطفاً کل مقاله و فعالیتها را بخوانید.
منبع : nytimes

Comments

Popular posts from this blog

روستای زشک مشهد

معرفی جدیدترین تکنولوژی های تلویزیونهای ۲۰۱۹ ال جی

کلید سازی سیار و شبانه روزی