تجزیه و تحلیل قیمت 25 فوریه ارزهای : BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، SOL، AVAX، LUNA، DOGE، DOT

 

تجزیه و تحلیل قیمت رمز ارزها

بیت کوین روزانه پایین‌ترین سطح خود را ثبت می‌کند و آلت‌کوین‌ها به سودهای اخیر خود ادامه می‌دهند، که نشان می‌دهد ممکن است پایین‌ترین سطح بازار وجود داشته باشد.

بازارهای سهام ایالات متحده و بیت کوین (BTC) به شدت از پایین ترین سطح خود در 24 فوریه بازگشته اند در حالی که طلا از بالاترین سطح اخیر خود عقب نشینی کرده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است دارایی‌های پرریسک را بخرند و قرار گرفتن در معرض دارایی‌هایی را که به‌عنوان یک پناهگاه امن تلقی می‌شوند، کاهش دهند.

گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ممکن است هیئتی را برای مذاکره با اوکراین بفرستد و این امید را افزایش می‌دهد که درگیری می‌تواند زودتر از آنچه تحلیلگران انتظار دارند پایان یابد.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا ممکن است به دلیل شرایط ژئوپلیتیکی نرخ بهره را در ماه مارس افزایش ندهد. محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز معتقد است که افزایش نرخ بهره در 50 مارس “به طور کامل از جدول خارج شده است.”

تجزیه و تحلیل قیمت 25 فوریه ارزهای : BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، SOL، AVAX، LUNA، DOGE، DOT

دکتر راولن چای، بنیانگذار و مدیر عامل شبکه بلاک چین IoTeX، به کوین تلگراف گفت که سرمایه گذاران باید از فروش دارایی های رمزنگاری خود با انتظار خرید مجدد با قیمت پایین تر خودداری کنند. او هشدار داد که بازار می تواند “به راحتی تا پایان سال به بالاترین رکوردهای جدید برسد.”

آیا گاوهای نر می توانند از سطوح پایین تر جهش کنند یا خرس ها در سطوح بالاتر فروخته و قیمت را پایین می آورند؟ بیایید نمودارهای 10 ارز دیجیتال برتر را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه شویم.

بیتکوین BTC/USDT

بیت کوین در 24 فوریه الگوی شمعدانی خارج از روز را تشکیل داد. خرس‌ها قیمت را به زیر سطح حمایت فوری در 36250 دلار رساندند، اما دم بلند در کندل روز نشان‌دهنده خرید قوی گاوها در سطوح پایین‌تر است.

بیتکوین BTC/USDT

اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دهند، جفت BTC/USDT می تواند به سمت مقاومت سربار در 45821 دلار افزایش یابد. چنین حرکتی نشان می دهد که خرس ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. هر چه قیمت بیشتر از میانگین های متحرک باقی بماند، احتمال پایین آمدن بیشتر است.

برعکس، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، نشان می‌دهد که این احساس منفی باقی می‌ماند و معامله‌گران در رالی می‌فروشند. خرس‌ها سپس یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا جفت را به زیر 36250 دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت می تواند به منطقه حمایت قوی بین 34,322 تا 32,917 دلار سقوط کند.

اتریوم ETH/USDT

اتر (ETH) در 24 فوریه به زیر خط حمایت مثلث متقارن شکست اما خرس ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. دم بلند روی شمعدان روز نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است.

اتریوم ETH/USDT

جفت ETH/USDT دوباره وارد مثلث شده است و گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک برانند. اگر آنها موفق شوند، جفت می تواند تا خط مقاومت مثلث بالا رود. شکست و بسته شدن بالاتر از این سطح می تواند نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید باشد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند این جفت را به زیر خط حمایت مثلث بکشند. اگر این اتفاق بیفتد، این جفت می‌تواند 2300 دلار را دوباره آزمایش کند. اگر این حمایت نیز شکست بخورد، کاهش می تواند به 2159 دلار برسد


ادامه مطلب : plustradeip

Comments

Popular posts from this blog

روستای زشک مشهد

معرفی جدیدترین تکنولوژی های تلویزیونهای ۲۰۱۹ ال جی

کلید سازی سیار و شبانه روزی