۲۹ بهترین ایده‌های سازمان دهی برای حداکثر کردن فضا و سبک کمد

ایده یک کمد بدون درهم‌ریختگی ممکن است غیرممکن به نظر برسد, اما یک کمد خوب سازمان‌یافته کاملاً در دسترس است. ما بهترین ایده‌ها و توصیه‌های سازمان کمد را جمع کرده‌ایم تا به شما کمک کنند که کمد خودتان را مرتب کنید. بدون توجه به اندازه کمد شما می‌توانید فضا را به حداکثر برسانید و طرحی را ایجاد کنید که باعث می‌شود شما در خانه احساس درستی بکنید. نکات نبوغ را بیابید در مورد اینکه چطور کمد خود را سازماندهی کرده و آشغال‌ها را تحت کنترل داشته باشید.

تمام محصولات به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده‌اند. با این حال, وقتی چیزی از طریق پیوندهای جزئی ما می‌خرید, ممکن است یک کمیسیون وابسته به دست بیاوریم.

ویرایش و پاکسازی


وی گفت: "مشتری های من قبل از تهیه وسایل کمد لباس آنها تشویق می شوند تا پاکسازی کنند. آنچه را که واقعاً دوست دارید نگه دارید. هدیه دادن و راه های جزئی را با همه چیز دیگر ، "می گوید: طراح لیزا آدامز ، مدیر عامل شرکت L.A. Closet Design

گنجه خود را مکان شاد خود قرار دهید


وی گفت: "به طور غریزی ، مردم احساس می کنند کمد باید با بقیه خانه خود مطابقت داشته باشد ، اما بعد می فهمند ،" این فضای من است و من می توانم کاری را که می خواهم با آن انجام دهم. "این بدان معنی است که هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می خواهید ، حتی اگر آن را با بقیه خانه مطابقت ندارد ، 

کمد خود را مانند هر اتاق دیگر رفتار کنید و دکوراسیون خود را اضافه کنید
یک کمد لازم نیست فقط یک فضای ذخیره باشد. اکنون که لباس و لوازم جانبی شما سازمان یافته است ، برخی از عناصر طراحی مانند مجسمه ها ، شمع ها ، کتاب های بزرگ و سایر دکورها را اضافه کنید.
یا یک دیوار مکعب بسازید تا کفش خود را ذخیره کنید
یک دیوار کفش به خوبی طراحی شده نه تنها فضای کمد شما را صرفه جویی می کند بلکه تضمین می کند تمام کفش های خود را با یک نگاه مشاهده کنید.
ذخیره سازی جواهرات خود را سبک کنید
برگزار کنندگان جواهرات می توانند خیلی بیشتر از عملی باشند. آنها همچنین مانند این دارندگان دستبند Lucite در خانه Shay Mitchell یک عنصر طراحی زیبا را در کمد شما ایجاد می کنند.
خودتان یک کمد لوازم جانبی بگیرید
کمد لوازم جانبی بسیاری از علائم سبک و سازمانی را مورد بازدید قرار می دهد. آیا سازماندهی می کند؟ بررسی. آیا لباس و فضای کشو را آزاد می کند؟ بررسی. آیا حداقل اتاق را می گیرد؟ بررسی.
یک قفسه پوشاک را امتحان کنید
کمد های بزرگ و درهای بسته گران قیمت هستند و تعهد زیادی دارند. به جای آن ، به دنبال یک قفسه باز و سبک وزن و نسیم باشید. در داخل یا خارج از کمد شما کار می کند ، و دقیقاً مانند لباس شما شخصیت زیادی دارد.
برای آویز کردن پاشنه ها از یک شبکه فلزی استفاده کنید
به مجموعه استیلتو خود افتخار می کنید؟ در نظر بگیرید که آنها را روی یک شبکه فلزی آویزان کنید. ما این ایده سازمان خلاق خلاق را دوست داریم (که واقعاً در کمد یا خارج از آن کمد کار می کند).
ترکیب برنج میله
Kel Wearstler ، طراح برنده جایزه می گوید: "برای نمایش کفش پاشنه بلند و کفش های لباس ، از میله های برنجی استفاده می کنیم. "در زیر ما سبدهای خرید آپارتمان ها ، کفش های تنیس و صندل ها را شامل می شود. به این ترتیب فقط بهترین جفت های شما نمایش داده می شوند. "
تفرقه بینداز و حکومت کن
وی گفت: "همه چیز در کمد باید همه کاره باشد. برای ذخیره سازی کیف های دستی ، ما قفسه هایی را با پارتیشن های شیشه ای ایجاد می کنیم که می توانند در اطراف آن قرار بگیرند تا بتوانند یک کلاچ یا کیف پول را جای دهند. کل مجموعه کیسه ها ، که دوست داریم آنها را با رنگ یا مواد تنظیم کنیم. "
قلاب ها را به دیوارهای خود اضافه کنید
شما به این ترتیب فضای حلق آویز زیادی ایجاد خواهید کرد و اگر قلاب های منفردی مانند این قلاب های دیواری خم شده از غرب الم را انتخاب کنید می توانید با آن تفریح ​​کنید. نتیجه؟ یک دیوار گالری برای ژاکت یا جواهرات شما.
از نردبان استفاده کنید
نردبان تزئینی می تواند بسیار کاربردی باشد: آن را در مقابل یک دیوار در کمد خود خم کنید و از آن برای آویز پیراهن های تاشو ، اما فرسوده اما نه کثیف ، استفاده کنید. یا روسری. یا شلوار.
انتخاب شلوار کم عمق
"من کشوهایی را دوست ندارم که خیلی عمیق نباشند ، بنابراین می توانید همه چیز را با یک نگاه مشاهده کنید نه اینکه مجبور شوید برای پیدا کردن چیزهایی حفر کنید. و ما همیشه آنها را با پارچه یا کاغذ دیواری ترسیم می کنیم - حتی اگر آنها فقط برای تی شرت باشند. "
بگذار آنجا نور باشد
شما می خواهید وقتی لباس پوشیدید تفاوت بین نیروی دریایی و سیاه را ببینید. آدامز می گوید: از نورپردازی فرو رفته ، لامپ های سقفی ، چراغ های LED در قفسه ها و میله های حلق آویز استفاده کنید.
یک سینی جواهرات را روی دست خود داشته باشید
یکی دیگر از ایده های سازمان کمد ما؟ قرار دادن در یک سینی جواهرات. ورسستر می گوید: "مردم همیشه وقت ندارند که جواهرات خود را کنار بگذارند. یک سینی یا کاسه جایی برای نگهداری آن در یک عجله فراهم می کند. آنها همچنین هنگام بسته بندی مفید هستند."

کمد لباس خود را روی نمایشگر باشکوه قرار دهید
آدامز می گوید: "من دوست دارم بتوانم همه چیز را در کمد خود ببینم. به همین دلیل است که او اغلب کفش ها و کیف های مشتری را از جعبه و کیسه های گرد و غبار خود بیرون می آورد تا در قفسه های باز نگه داشته شود.

جستجو
با نصب یک قفسه بالا برای وسایل فصلی و غیر معمولی می توانید فضای ذخیره سازی اضافی را دریافت کنید.

از دراورها و درج های کشو استفاده کنید
داشتن زیر شلواری در کمد شما یک تجمل لوکس است و اگر در صورت وجود آنها هستید ، افزودنیها یا تقسیم کننده ها را اضافه کنید تا هر کشو مرتب شود. این یک روش مقرون به صرفه برای سازماندهی است ، و می توانید از آنها برای ایجاد فضایی برای همه چیز استفاده کنید: عینک آفتابی ، مقدمات ، روسری ، فناوری ، ساعت ، پیوندهای دکمه سر دست ، لباس زیر و غیره. همه چیز جایی دارد.

ایجاد مناطق مختلف
ایجاد مناطق خاص برای هر نوع مورد باعث می شود کارها را کنار بگذارید و هرچه راحت تر باشد ، به احتمال زیاد چیزهایی را که متعلق به شما هستند ، قرار داده و سازمان یافته خواهید یافت. شما همچنین می توانید در هر کجا که منطقی باشد ، سبدهای ذخیره سازی اضافه کنید.

خانه ای برای هر کیف دستی پیدا کنید
چارلتون می گوید: "در مورد کیف های دستی کیف های مختلف گزینه های مختلفی وجود دارد و این بستگی به کیف آن نیز دارد." "برای بندها ، من می خواهم از حباب های کم عمق یا درج کشو استفاده کنم. برای محافظت از کیسه های رده بالا یا کیف های پوستی ، من از درهای شیشه ای استفاده می کنم ، به علاوه روشنایی خوبی برای نشان دادن آنها. " اگر فضای کمبودی وجود داشته باشد ، ذخیره کردن کیف در آرمور یا در دسترس کم عمق در بالای قفسه گنجه نیز گزینه بسیار خوبی است.

در فرش پرتاب کنید
حوزه دیگری که خود را به لهجه می دهد؟ کف یک فرش کوچک یک راه عالی برای اضافه کردن یک پاپ رنگ و سرگرم کننده است.

یک صندلی اضافه کنید
اکنون که همه شما سازمان یافته هستید ، ممکن است فهمیدید که فضای اضافی زیادی دارید - در واقع ، کافی است که یک صندلی را در اختیار داشته باشید. چکمه را آسانتر می کند - و همچنین به شما می دهد مکانی برای نشستن و تحسین کمد شما که به تازگی سازمان یافته است ، تحسین کنید.

بازتاب
آینه ها و سطوح لاکی همیشه یک فضا بزرگتر به نظر می رسند. آینه های دیواری و سطوح شیشه ای براق در این پیاده روی بزرگ ، جلوه ای گسترده تر به نظر می رسند.

تا زمانی که آنها را امتحان نکنید ، آنها را با ضربات بنشینید
سطل های بسته بندی بد می شوند ، اما اگر به درستی انجام شوند ، می توانند در وقت صرفه جویی در قطعات در کمد شما صرفه جویی کنند. بهترین راه برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها ، قرار دادن عکس هایی است که در داخل آنها قرار دارد. ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، اما اگر با یک پولاروید انجام شود (همانطور که جسیکا آلبا در کمد خودش انجام می دهد) دیگر وقت نمی برد و زندگی شما را بی نهایت سازمان یافته تر خواهد کرد. فضای کمد کافی نیست؟ هنوز هم می توانید توانایی های صرفه جویی در فضا را در زیر تخت خود به خوبی استفاده کنید.
در تطابق چوب لباسی سرمایه گذاری کنید
کمد های مشهور اغلب شبیه بوتیک ها هستند و به دلایل خوبی: طراحان گنجه مانند چارلتون از تنظیمات خرده فروشی برای ایجاد فضاهایی استفاده می کنند که باعث می شود لباس پوشیدن مانند یک سفر خرید باشد. او می گوید: "یک ترفند تجاری بصری که مدتها قبل آموخته ام این است که به سادگی با توجه به نوع لباس ، چپ به راست ، نور تا تاریک ، ساماندهی کنید.

نکته اصلی برای گرفتن نگاه درست است؟ "مطمئن شوید که همه چیز در یک چوب لباسی یکنواخت است ، بنابراین لباس ها قابل مشاهده هستند ، نه چوب لباسی." همه آن نسخه های ناسازگار سیم و پلاستیک را برای مجموعه ای از چوب لباسی باریک خم کنید. اگر تمایل دارید قطعات خاصی را با هم بپوشید ، آنها را در کمد آویزان کنید - به این ترتیب نیازی نیست که به دنبال نیمی از لباس خود باشید.


چوب لباسی خمیری ژاکت کش دار
و آن آویزهای پفی که به نظر می رسد در کمد مادربزرگ شما هستند؟ چارلتون می گوید: "نیازی به خرید آن چوب لباسی های بزرگ ابریشمی برای ژاکت ها نیست." یک روش ساده برای آویزان کردن ژاکت ها بدون کشیدن شانه ها ، استفاده از چوب لباسی با قالب شانه است. "فقط ژاکت های با ضخامت ضخیم را بجای آنهایی که می توانند کشیده شوند ، آویزان کنید." ژاکت های نازک تر را می توان در قفسه ها جمع کرد و انباشته (دوباره ، تقسیم قفسه ها را در نظر بگیرید!) یا در کشوها نگه دارید.

قفسه های کفش را نصب کنید
ملانیا چارلتون ، صاحب شرکت طراحی کمد با طراحی جدید و نزدیک مستقر در نیویورک ، می گوید: "از قفسه های کفش با قفسه های کفش مسطح قابل تنظیم استفاده کنید." "من همچنین دوست دارم از فضای کم عمق زیر لباس های آویزان استفاده کنم تا آنها را مرتب کنم."

یک درخشش
"روشنایی عالی بسیار مهم است. نصب فقط چراغهای سقفی می تواند کشنده باشد. اصلاً تملق پذیر نیست. شما از چندین زاویه به نور احتیاج دارید. ما روشنایی وظیفه را درون کارخانه و سپس لایه بندی در منابع ثانویه مانند قلاب و لوستر قرار می دهیم. شما می خواهید مشتری شما به نظر برسد. وستلر می گوید:

کاغذ دیواری یا کمد را رنگ کنید
لیست ما از بهترین ایده های سازمان کمد را دور هم جمع می کنیم: نقاشی یا کاغذ دیواری برای کمد خود. این یک فینال بزرگ از بین بردن گنجه شما خواهد بود. بعد از تمام کارهایی که در آن قرار داده اید ، کمد شما فقط ممکن است یکی از فضاهای مورد علاقه شما باشد.
منبع : architecturaldigest

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

روستای زشک مشهد

معرفی جدیدترین تکنولوژی های تلویزیونهای ۲۰۱۹ ال جی

کلید سازی سیار و شبانه روزی